woensdag, juni 10, 2009

Nieuwsbrief voor juni 2009

Nieuwsbrief Juni 2009

Helaas was niet iedereen in de gelegenheid naar Wol in de Hoofdrol te komen. Jammer want Marijke en Pauline hadden weer heel erg hun best gedaan om een gezellige en professionele groep wolwerkers bij elkaar te krijgen. De weergoden waren ons welgezind en het was heerlijk druk.

Voor diegene die nu de mooie wollen en knopen van Alet hebben gemist is er een kleine herkansing. A.s. zaterdag en zondag kun je mij vinden in Gasteren op het plein bij de antiquair. Daar is 2 dagen markt en heel erg de moeite waard. Na dit weekend gaan alle materialen weer terug naar Zeeland. Samen met Alet ben ik dan op de 20ste op de markt in Nisse.

Op de 24 st is het weer spinochtend in de Natuurtuin, daar ben ik dan voor de laatste keer. Jammer maar waar.

De 24st juni is er ook de Weversmarkt in Hoorn.

26 – 27 en 28 juni Aalten, hoef ik niets over uit te leggen.

Bij de bouw van het atelier is er iets mis gegaan met de vloer, die moet eruit en opnieuw gelegd, dat ga ik in de maanden juli en augustus proberen, tussen de vakanties en vaartochten door. Het is echt nodig wil ik zorgen dat er niemand op zijn smiley gaat.
Naar ik hoop is dat voor het feest op 8 augustus geklaard.

De vaartocht op 5 juli - zit vol
De vaartocht op 18 augustus - kan nog 1 persoon bij
Op de andere dagen is nog plaats.

Wat eraan komt is een cursus hoeden en sokken vilten, wil je graag meedoen schrijf je dan alvast even in, de data volgen.

Doordat ik van provider ben veranderd en door computer problemen kan het zijn dat ik mailtjes heb gemist. Heb ik niet geantwoord op een vraag of verzoek, laat het me dan even weten. Sorry voor het ongemak.

Dit was het voor nu, nog vragen bel 0595-407099 of mail engelengeduld@hotmail.com
De nieuwsbrief staat ook te lezen op www.engelengeduld.blogspot.com

Geen opmerkingen: